Wednesday, September 14, 2011

SEGALANYA KETENTUAN TUHAN........

hari ni genap aku menganggur selama 7 tahun.... macam-macam usaha aku buat... doa berbaris-baris... namum rezeki aku tetap macam dulu aku....

umur dah lewat 20an ... teman wanita langsung takde... life aku bosan sangat...

tidur pukul 3 pagi... bangun 10 pagi cari kerja..... hari-hari macam ni.... eentah lah,,, mana silapnya...

family aku bising sebab tak kawin lagi......

selama ni aku hidup atas hasil sewa kedai lama aku pada orang... sebulan RM4400 ...  nampak macam banyak...

tapi kau orang pun tahu kos hidup sekarang.....

kereta sebulan dah RM1400++
bil ultiliti sebulan RM850+++
barang dapur aku RM600++
barang peribadi aku dah RM500++
hantar kampung RM1200
 mana nak simpan ?? mana nak enjoy?? ermmm

nak simpan untuk kawen pun tak boleh.... entahlah....

macam mana nak cari duit lebih ni..... kawan aku ada offer jadi gigolo... ada jugak yang offer jadi lelaki simpanan... tapi........ tan sanggup lah aku.... sampai bila??

SEGALANYA KETENTUAN TUHAN........

0 comments:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons