Monday, February 28, 2011

salam perkenalan

hari ni pertama-tama kali aku teringin nak berbelog, semua sebab masa yang terlalu banyak aku ada, aku dah ada apa yang aku perlikan, cuma aku kesunyian, aku tak ada tempat meluahkan perasaan, jadi aku buat keputusan aku nak berblog.

aku berasal dari damansara, tidak mempunyai adik beradik, mak bapak aku sibuk dengan urusan mereka, jadi aku dengan dunai aku.

aku ni fashion desingner, masih baru lagi, aku ramai kawan lelaki, kawan perempuan bole kira berapa kerat je...

aku harap kau orang boleh terima kau dalam dunia blogging ini....

6 comments:

MaTNaggeR said...

nice! selamat berblogging ya ^_^
nice proffesion also =P

Zulfahmi Abidin said...

^_^ selamat menceburkan diri di dunia blog.^_^

kathy said...

salam perkenalan juggak ;)

Miss EZ said...

selamat berblogggg~~~~
selamat jmpa ngn mcm2 org yer..^^

diErAyuRa... said...

slm pknln n slmt bblogging ye..!!

sicomot-comel said...

boy..

u're very typo lah..
byk beno mistaken words there..haha

takpe3..
slmt blogging ye ^^
abang F kan ade *wink3*

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Sweet Tomatoes Printable Coupons